Skip Navigation or Skip to Content

Wie zijn wij

De Odaschool is een school voor basisonderwijs in het centrum van Sint-Oedenrode waar dagelijks ongeveer 260 kinderen naar toe komen om te spelen en te leren. ‘Actief, betrokken en eigentijds leren‘ is waar we voor staan op de Odaschool. Op deze website zullen we uitleggen hoe we hier met ons team invulling aan geven.
Dit team wordt gevormd door 28 betrokken en deskundige medewerkers die direct of indirect voor de kinderen en hun ouders/ verzorgers klaar staan.

Het gebouw heeft veel faciliteiten zoals een inpandige gymzaal, een speelzaal en een groot modern leerplein. Het is gelegen in een prachtige parkachtige omgeving aan de Dommel.
Benieuwd naar onze school? Klik hier voor een kort introductie filmpje.

BSO en Kinderopvang zijn in ons pand gehuisvest. Op deze manier werken we intensief samen en zoveel mogelijk vanuit één pedagogische visie.

In 2016 hebben we ons 100-jarig bestaan gevierd, samen met 600 belangstellenden, (oud-)leerlingen en -leerkrachten van onze school. We zijn trots op onze school en altijd volop in ontwikkeling.

Kortom een mooie basis van waaruit kinderen kunnen opgroeien tot zelfbewuste wereldburgers.

"Actief, betrokken en eigentijds leren"